фото, договір сервісного обслуговування

Дата: 22 Кві 2020

Категорія: Очищення води , Насоси для води , Очищення промислових стоків , Новини компанії ,

Договір на сервісне обслуговування від компанії "ЗІКО"

«Проблему простіше попередити ніж виправити» - вислів, який відомий мабуть кожному.    

Профілактичні заходи актуальні для будь якої сфери нашого життя, звісно, в першу чергу це стосується догляду за власним здоров’ям, але разом з тим, це стосується і багатьох речей, які нас оточують на виробництві та в повсякденному побуті. 

Системи фільтрації води, насосне обладнання та системи очищення стоків стали критично важливими на виробничих підприємствах та нашими постійними супутникам в побуті за останні роки. Вони займають далеко не останнє місце серед іншого обладнання та техніки, яка забезпечує ефективність виробничих процесів, якість кінцевого продукту та комфорт навколо нас. 

Сучасні системи фільтрації оснащенні складними системами керування і контролю, на працездатність та надійність яких впливають такі чинники як: хімічний склад води, особливості експлуатації, природне старіння елементів системи тощо. Проявляти ці фактори себе можуть в абсолютно в різний спосіб.

Наприклад:

Прорив звичайного поліпропіленового картриджа механічного фільтра попередньої очистки перед системою пом’якшення води приводить до засмічення технологічних порожнин керуючого клапана, що в свою чергу призводить до збоїв в процесі регенерації фільтруючого завантаження. відчутного падіння тиску води після системи.

Таким чином можуть виглядати робочі колеса насоса , який працює в режимі нон-стоп більше року і почав систематично вимикатися автоматикою керування (сповіщення системи автоматики – «ПЕРЕГРІВ»)

При своєчасному профілактичному технічному обслуговуванні ми можемо усунути або суттєво знизити вплив негативних факторів на роботу обладнання. Ключовим змістом проведення профілактичних робіт є продовження терміну експлуатації обладнання, а не відновлення цієї працездатності в процесі термінового, позапланового ремонту.

Компанія «ЗІКО» пропонує усім своїм клієнтам підписання сервісного договору на планове обслуговування фільтрів для води, насосів для води, систем очищення стоків. Сервісний договір передбачає графік індивідуальних виїздів спеціаліста, який проведе технічний аудит обладнання, перевірить ступінь зносу, діагностику електричних контролерів та, за потреби, здійснить роботи по усуненню та попередженню несправностей.

Детальніше про сервісний договір Ви можете дізнатися у нашого спеціаліста через розділ «Контакти».

Залишити коментар


Ваш коментар буде опубліковано протягом 24 годин

Коментарі


Розсилка